Föregående ämne :: Nästa ämne |
Författare |
Meddelande |
Toomuch Spambot
Registreringsdatum: 13 oktober 2006 Inlägg: 6555 Ort: Crimevillage
|
Postat: 12 nov 2016 12:07:40 Rubrik: Tävla på jobbet |
|
|
Föll till föga för grupptrycket till slut och köpte en bil. Hitils varit med i två cuptävlingar.
Köpte till oljedämpare tror det kommer hjälpa mycket då den slår bakut lätt och flippar lätt.
Sen på tipps flyttade jag ner styrelsen så jag fick bort bumpsteer. Den är typ 5mm per hjul annars vilket jag tror är negativt om man landar lite snett på något framhjul. Får se.
Limmade slippen också då den är alldeles för klen och släpper direkt. I företagsdealen ingår en extra kaross så jag måste tänka ut en diiiisign där.. är ju liten så tanken är något simpelt.. en annan sak är vingen. Askass kvalitet och har redan spruckit. Tänkte fräsa en form och se om man kan vacum dra en. Lite större men inte för stor då dom som har byggt egna vingar får en ganska baktung bil. Just det måste också förlänga styrarmarna då flytten har gjort do för korta..
Kul bil att köra men största knepet är att inte kroka i andra.den är seg på backen och då varje heat är tre varv finns inget utrymme för misstag flippar man är man ute men blir man påkörd och vänds rätt igen så är det game on....
Äh det gick ju inte att lägga in bilder. Får se om jag orkar fixa när jag kommer hem |
|
Till överst på sidan |
|
|
more10 Spambot
Registreringsdatum: 13 oktober 2006 Inlägg: 4974 Ort: Giant Valley
|
Postat: 13 nov 2016 09:46:00 Rubrik: |
|
|
Låter som RC. Innomhus eller utomhus? Du lär ju sopa mattan med dom om du bara tar det lite lugnt och kommer i mål. |
|
Till överst på sidan |
|
|
wrep The Evil Admin
Registreringsdatum: 10 oktober 2006 Inlägg: 9793 Ort: Sorunda
|
Postat: 13 nov 2016 13:11:11 Rubrik: |
|
|
Photoshop finns som app till telefonerna... där är det lätt att ändr storlek på bilderna _________________ // Per |
|
Till överst på sidan |
|
|
|