Registreringsdatum: 13 oktober 2006 Inlägg: 6555 Ort: Crimevillage
Postat: 19 maj 2014 13:21:36 Rubrik:
Hmmm. När man såg att bilen försvann bakom kullen så tänkteman ju lite att det va ungefär en sån där bild vi skulle få se.
Men skickligt att hålla sig på vägen på det avståndet. Men så har du ju ett par mils gångvägsträning i ryggen
Registreringsdatum: 10 oktober 2006 Inlägg: 9793 Ort: Sorunda
Postat: 19 maj 2014 13:29:14 Rubrik:
Vi körde ju med FPV-brillorna likadana som jag har till quaden. När vi körde åt andra hållet gick "stäckan" på andra sidan en ganska stor åker och det funkade också bra... ganska imponerade räckvidd ändå jag trodde inte det skulle gå så bra på marken. _________________ // Per
Registreringsdatum: 13 oktober 2006 Inlägg: 6555 Ort: Crimevillage
Postat: 19 maj 2014 20:36:51 Rubrik:
Såg nu, förkortningen fpv bara paserade mig som oviktig information tror jag, en förkortning som hjärnan inte för stunden inte visste va det va och sållade bort.
Ni skulle kolla in , en massa rackarns såll i olika storlekar där inne..
Då blev ju allt coolare även om det känns från vårat synsätt ganska tråkigt, roligare att settt chauförens synvinkel så att säga..
Registreringsdatum: 13 augusti 2012 Inlägg: 1174 Ort: Stollebrunn
Postat: 21 maj 2014 21:16:38 Rubrik:
Han satt alltså bredvid i bilen och körde inte stilla någonstans i början av sträckan?
När det finns ett fungerande koncept för detta med lång räckvidd, bildstabilisering och vad som kan behövas så är jag på direkt! Version 2 får ju bli med force feedback i en pc-ratt med pedaler sedan
Registreringsdatum: 10 oktober 2006 Inlägg: 9793 Ort: Sorunda
Postat: 21 maj 2014 22:54:23 Rubrik:
Ja precis själva Rallykalle sitter bredvid mig i bilen och kör sin bil via vr-brillorna
Fast räckvidden är helt ok.. den var nog minst 100m bort på ett ställe och lite små buskage också mellan oss och bilen.. visst det blir störningar men man ser tillräckligt för att köra. _________________ // Per
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid) Gå till sida 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Nästa
Sida 1 av 7
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet Du kan bifoga filer i detta forum Du kan ladda ner filer i detta forum