Föregående ämne :: Nästa ämne |
Författare |
Meddelande |
wrep The Evil Admin
Registreringsdatum: 10 oktober 2006 Inlägg: 9793 Ort: Sorunda
|
Postat: 13 jun 2012 09:55:24 Rubrik: Kära DHL |
|
|
Så här skall man alltså göra.... hur man nu skall lyckas med det..
DHL skrev: | Om ni direkt vill hämta din försändelse från DHL terminal i Västberga så kan man be avsändaren göra en notering på fraktsedeln där dom skriver "Hold for pickup"
Annars så skickar vi denna sändning till leveransadress som din avsändare har noterat på fraktsedeln.
|
_________________ // Per |
|
Till överst på sidan |
|
|
sx3 MuttroSpammo
Registreringsdatum: 17 februari 2011 Inlägg: 2930
|
Postat: 13 jun 2012 10:58:06 Rubrik: |
|
|
Annars kan man efter att man har fraktnumret, ringa DHL och säga att man vill ha hold på västberga, så får man åka dit o hämta det. Har gjort det själv förr i tiden, fast då Arlanda/rosersberg, |
|
Till överst på sidan |
|
|
Toomuch Spambot
Registreringsdatum: 13 oktober 2006 Inlägg: 6555 Ort: Crimevillage
|
Postat: 14 jun 2012 16:25:29 Rubrik: |
|
|
Och då svarar DHL att , (läs det här med surkärringröst) -Näääää det går inte vi måste köra ut det till mottagaradressen annars får du kontakta avsändaren så dom får ändra adressen. |
|
Till överst på sidan |
|
|
wrep The Evil Admin
|
Postat: 26 jun 2012 15:52:31 Rubrik: |
|
|
sx3 skrev: | Annars kan man efter att man har fraktnumret, ringa DHL och säga att man vill ha hold på västberga, så får man åka dit o hämta det. Har gjort det själv förr i tiden, fast då Arlanda/rosersberg, |
Nu mejlade jag kundtjänst med kollinr och sade att jag ville ha hold på paketet men då gick inte det helt plötsligt utan det måste avsändaren göra.. dhl är fan sämst
iofs skrev jag till mr horse att märka med hold for pickup men man vet ju aldrig om de fattar _________________ // Per |
|
Till överst på sidan |
|
|
sx3 MuttroSpammo
Registreringsdatum: 17 februari 2011 Inlägg: 2930
|
Postat: 26 jun 2012 18:10:54 Rubrik: |
|
|
Sweet, så dom skickade det idag? Vad innehåller paketet? |
|
Till överst på sidan |
|
|
Toomuch Spambot
Registreringsdatum: 13 oktober 2006 Inlägg: 6555 Ort: Crimevillage
|
Postat: 26 jun 2012 21:59:34 Rubrik: |
|
|
Toomuch skrev: | Och då svarar DHL att , (läs det här med surkärringröst) -Näääää det går inte vi måste köra ut det till mottagaradressen annars får du kontakta avsändaren så dom får ändra adressen. |
Precis, det är bara avsändaren som kan ändra paketrutt.. du pratade med surkärringen..*S* |
|
Till överst på sidan |
|
|
wrep The Evil Admin
|
Postat: 28 jun 2012 13:05:36 Rubrik: |
|
|
paketet räddat men de va inte dhls förtjänst iaf... chauffören ringde och jag kunde möta upp honom _________________ // Per |
|
Till överst på sidan |
|
|
|