Registreringsdatum: 13 oktober 2006 Inlägg: 4974 Ort: Giant Valley
Postat: 17 jan 2021 13:31:18 Rubrik:
Här kommer man med ett konstruktivt förslag. Å så blir man anklagad för gnäll. Om jag hade varit admin hade du blivit avstängd i flera timmar för det där.
Registreringsdatum: 13 oktober 2006 Inlägg: 6555 Ort: Crimevillage
Postat: 20 jan 2021 23:55:59 Rubrik:
Hadde jag varit admin hadde jag också stängt av mig flera timmar. Faktum är att jag loggar ut nu och tänker inte komma tillbaks förens nästa gång jag ska skriva något....
Registreringsdatum: 10 oktober 2006 Inlägg: 9793 Ort: Sorunda
Postat: 25 jan 2021 11:48:26 Rubrik:
Kan inte någon av er två läsa på om hur man gör då och sätta er in i det hela lite istället för att spamma om att forumet är skit... Jag pröjsar ju faktiskt typ 100kr i månaden för att ni ska ha något att gnälla om så lite hjälp tycker jag att jag kan få? Eller? 🙂 _________________ // Per
Registreringsdatum: 13 oktober 2006 Inlägg: 4974 Ort: Giant Valley
Postat: 26 jan 2021 22:18:26 Rubrik:
Nu har jag gjort ett excelark där jag försöker fördela gamla forumskostnader.
Jag har bara tagit med dom som postat ofta och räknat ihop totala antalet poster för dessa. Eftersom Per sliter så med forumet så får vi andra dela på det hela. Sen har jag fördelat kostnaden proportionellt till antalet postningar.
Registreringsdatum: 13 oktober 2006 Inlägg: 6555 Ort: Crimevillage
Postat: 29 jan 2021 08:13:18 Rubrik:
Jag skulle vilja vända på siffrorna. Det pratas alltid om att hålla forumet vid liv ( en sån prissättning kommer ju bara göra att ingen vill skriva)och jag tycker dom som gör det mest ska ha bäst favör då.
Som det ser ut nu tycker jag att jag åker på största smällen bara för att Mårten hellre gör en avancerad excel snurra i stället för att bara posta sina projektbilder.
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid) Gå till sida Föregående1, 2, 3 ... 49, 50, 51, 52Nästa
Sida 50 av 52
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet Du kan bifoga filer i detta forum Du kan ladda ner filer i detta forum