Registreringsdatum: 10 oktober 2006 Inlägg: 9793 Ort: Sorunda
Postat: 05 apr 2015 17:29:43 Rubrik:
intressant.. de körde ventilerna på bägge sidor beroende på bana verkade det som.. och som vi sade beroende på om man skulle optimera för hopp eller inte.. _________________ // Per
ja, när man hoppar ville ja ju att mina dämpare skulle packa lite för att inte bottna ur, fast när man kör slät mark kanske det blir bättre med mer dämpning på returen? va de så dom oxå resonera?
Registreringsdatum: 10 oktober 2006 Inlägg: 9793 Ort: Sorunda
Postat: 24 apr 2015 07:40:36 Rubrik:
Rallykalle skrev:
ja, när man hoppar ville ja ju att mina dämpare skulle packa lite för att inte bottna ur, fast när man kör slät mark kanske det blir bättre med mer dämpning på returen? va de så dom oxå resonera?
A jag gissar på det.
Du hade nya grepp i filmandet där... . slowmotion och grejer _________________ // Per
A jag gissar på det.
Du hade nya grepp i filmandet där... . slowmotion och grejer
Å här har italienska maffian oxå varit i farten å tänkt till, dom har moddat traxxas-dämpare precis på de sättet som jag kom på att jag skulle göra om ja fått lite maskintid..
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid) Gå till sida Föregående1, 2, 3, 4, 5, 6, 7Nästa
Sida 5 av 7
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet Du kan bifoga filer i detta forum Du kan ladda ner filer i detta forum