Registreringsdatum: 10 oktober 2006 Inlägg: 9793 Ort: Sorunda
Postat: 27 dec 2013 01:52:17 Rubrik:
Men va f_n!? Du kan ju inte banga nu... de va ju du som drog igång det här ju!.. . Vilken ratt är det du har som inte funkar i win7? läste om nån som hade en logitech och körde med några andra drivrutiner som hette ngt liknade simtec eller vad det var och då funkade det.
Kan du inte smida ihop ngt enkelt i verkstan som du kan fästa ratt och pedaler i så att du sitter vettigt? Typ en ställning som ger dig liggande körställning i soffan?
Kanske lika bra du inte är med förresten du hade ju bara blivit frånåkt _________________ // Per
Registreringsdatum: 13 augusti 2012 Inlägg: 1174 Ort: Stollebrunn
Postat: 12 jan 2014 10:48:17 Rubrik:
Köpte hela paketet på Steam nu, så nu kan jag köra första GTR också(och en massa annat). Har något minne av att jag tyckte det var bättre körkänsla i första GTR.
Registreringsdatum: 13 augusti 2012 Inlägg: 1174 Ort: Stollebrunn
Postat: 16 jan 2014 19:23:02 Rubrik:
Lägger upp en bild på 'high end -setupen' här (på Per's begäran), nu är det väl ingen som vågar rejsa mot mig när ni ser vilka värsting-grejor jag kör med!
Observera snabbfästet för att fästa ratten i bordet
Registreringsdatum: 10 oktober 2006 Inlägg: 9793 Ort: Sorunda
Postat: 25 mar 2014 23:48:41 Rubrik:
2.10.6 .... inte mkt att komma med men kul bana.... särskillt nerförsbacken där man tar en höger stumt på sexan i 285 blås för att sen nita ner till 90 kanske inför nästa böj... undrar om det luktar brända bromsar där _________________ // Per
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid) Gå till sida Föregående1, 2, 3 ... , 19, 20, 21Nästa
Sida 20 av 21
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet Du kan bifoga filer i detta forum Du kan ladda ner filer i detta forum