Jahapp, nu vare slutrejsat för i år..
Jag var nöjd med min kvart-i-åtta setup från igår, bilen gick klanderfritt i semin, jag slog av lite på överkörandet i hopp om att det kunde generera en vinst, men det räckte tyvärr inte för att slå Thomas..
Vi får väl räkna ut husbils-cupen, dvs addera våra poäng i dom tävlingar där vi alla var deltagande och se hur illa man hamnade, vinnaren får dra rövarhistorier hela vintern om den gångna säsongen!
Gällande dom nya däcken, så kan jag inte säga att dom varken är bättre eller sämre.. tycker fälgarna är stabilare än de vita BBS kopiorna.
Kollade kameran nu, av nån anledning fick jag inte med starten och ej heller målgången.. jag har 1Gb från mitt i min semi
Där körde jag bra, ett par juniorställ.. inget märkvärdigt.. men inte tillräckligt snabb helt enkelt..
Registreringsdatum: 13 augusti 2012 Inlägg: 1174 Ort: Stollebrunn
Postat: 10 sep 2012 19:38:05 Rubrik:
Inställningen kanske är så att den gör 1Gb filer och raderar vartefter det blir fullt?
Isåfall kunde det vara så att den raderat början när den börjat på en tredje, men batterit tog slut eller dylikt, så bara mitten blev kvar?
Registreringsdatum: 10 oktober 2006 Inlägg: 9793 Ort: Sorunda
Postat: 10 sep 2012 20:03:44 Rubrik:
Manen kör upp din film på tuben du med
Snabbare prylar tror jag inte hjälper... Min bil har gått bra de sista tävlingarna men jag hänger inte med körmässigt Skulle vara med en superfifty då isf så jag kunde steka hela fältet på rakan _________________ // Per
Senast ändrad av wrep den 10 sep 2012 20:15:15, ändrad totalt 1 gång
Alla tider är GMT + 2 timmar (svensk sommartid) Gå till sida Föregående1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21Nästa
Sida 19 av 21
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet Du kan bifoga filer i detta forum Du kan ladda ner filer i detta forum