Föregående ämne :: Nästa ämne |
Författare |
Meddelande |
Rallyfinnen Outlaw Spammer
Registreringsdatum: 13 augusti 2012 Inlägg: 1174 Ort: Stollebrunn
|
|
Till överst på sidan |
|
|
wrep The Evil Admin
Registreringsdatum: 10 oktober 2006 Inlägg: 9793 Ort: Sorunda
|
Postat: 26 dec 2014 12:05:10 Rubrik: |
|
|
AMD-processor? Hur är de nu för tiden? Jag hade en stationär sån back in the days... men på den tiden låg dom ju snäppet före Intel något halvår eller hur det var.. _________________ // Per |
|
Till överst på sidan |
|
|
Toomuch Spambot
Registreringsdatum: 13 oktober 2006 Inlägg: 6555 Ort: Crimevillage
|
Postat: 26 dec 2014 17:02:02 Rubrik: |
|
|
Jag såg en lenovo på anons. Kanske va typ den där men även om det lenovo så är jag skeptisk till en sån billig burk. Men vi kanske snart får svaret nu. |
|
Till överst på sidan |
|
|
|
Postat: 27 dec 2014 20:39:25 Rubrik: |
|
|
AMD:n snurrar väl på i makligt tempo
Samma laptop finns med någon Intel-processor för ca 600 extra. Läste något test mellan dom två, och AMD:n var väl aningen långsammare, men drog mindre ström. Spelar nog ingen större roll när man surfar och kollar mail (och skriver dumma inlägg i forum)
Har en Lenovo nu också, den krånglade när den var ny, men det var väldigt smidig garantiservice på den, så därför gillar jag märket.
Det är ju billig burk, men det ska förhoppningsvis duga till ovan nämnda syften.
Skulle helst haft en med SSD disk, men då börjar priserna omkring 5k, det tyckte jag inte det var värt för en slit o släng laptop. |
|
Till överst på sidan |
|
|
Toomuch Spambot
|
Postat: 27 dec 2014 22:08:05 Rubrik: |
|
|
Jag har en x220 idag och har haft ett par år nu, det är den bästa jag har haft och ssd disken gör ganska stor skillnad på batteritiden och på snabbheten. det är sjukt bra batteritid på den och det är något jag uppskattar på en bärbar, ja tillsammans med snabbheten.
Men jag är helt med på att kostnadsskillnaden inte gör det värt.. |
|
Till överst på sidan |
|
|
Toomuch Spambot
|
Postat: 13 jan 2015 17:11:45 Rubrik: |
|
|
Vad händer här då? Du borde ju köpte en nu annars ärdet ju ingen nyhet längre.. |
|
Till överst på sidan |
|
|
sx3 MuttroSpammo
Registreringsdatum: 17 februari 2011 Inlägg: 2930
|
Postat: 13 jan 2015 17:13:11 Rubrik: |
|
|
Hna klickade ju hem en, dvs han köpte en.. går det att utläsa i ursprungsinlägget |
|
Till överst på sidan |
|
|
Toomuch Spambot
|
Postat: 13 jan 2015 19:02:30 Rubrik: |
|
|
Ja jä---ar,, hade missat klicket där. men så siktar jag ju också på att bli ingetgjör.. |
|
Till överst på sidan |
|
|
|
Postat: 16 jan 2015 20:16:38 Rubrik: |
|
|
Kan bara tillägga att denna var kass, åtminstone halvkass..
Känns seg i allt man gör, den är nu kopplad till tv:n ska funka att se på film med..
Jag hatar dessutom Win8.. den hade säkert funkat bra med Win7, men orkar inte krångla med piratinstallationer osv.. |
|
Till överst på sidan |
|
|
|