Registreringsdatum: 10 oktober 2006 Inlägg: 9793 Ort: Sorunda
Postat: 10 sep 2010 08:13:32 Rubrik: En riktig blogg
Hello boys ang görls diss iss a lajv blogg from sö riil vörld autsajd sö sundbyberg... pråbably läjter in sö blogg vi vill svittch tå svidish langvitch
föst stopp våss at sö fäjmus resårang of La serra änd
Registreringsdatum: 10 oktober 2006 Inlägg: 9793 Ort: Sorunda
Postat: 10 sep 2010 23:05:15 Rubrik:
regn regn regn... och åter regn...
Dagens citat: Thomas säger till Göran å Per: Va fan står ni kl tjugi i elva på natten å diskuterar färg!!??
Vi har tränat ca 20-30 varv var för att lära banan lite.. men den ena olyckan avlöste den andra.. jag surade motorn pga blött luftfilter och krökte en pushrodvippe-axel i bak efter en lätt av åkning...
Thomas fick mest sladdar men tyckte vinterdäcken funkade bättre än förväntat
Göran hade ångest...
Dagens historia: Två väggar samtalar : Vi möts i hörnet...
Ena fachörn å mecken inspekterar banan IMG_0797_1.JPG: 125.12 KB , Visad 420 Gånger,
Registreringsdatum: 11 oktober 2006 Inlägg: 3658 Ort: Huddinge
Postat: 11 sep 2010 00:49:39 Rubrik:
Spännande! Hur blir forsättningen? Kommer arrangören att uppdatera resultaten med tex förarnamn? Vem vet?
Morgondagens avsnitt kan kasta sken över detta - och mycket annat! _________________ /S
"My goal is perfection. Excellence will not be tolerated!"
Registreringsdatum: 13 oktober 2006 Inlägg: 6555 Ort: Crimevillage
Postat: 11 sep 2010 12:05:00 Rubrik:
Det verkar tyvärr som arangören inte kör med live uppdatrering,, hehe faktiskt inte heller tvåering..
Dock håller denna författare högre standard på varvtiderna men per hinner fler varv på träningskörningarna vilket kan bli spännande för mig då jag måste bli mer stabil
Obs med högre standard menas att lägre tider är vackrare att titta på..
Bilden för dagen visar våran mekaniker som är laddad för dagen..
Postat: 12 sep 2010 07:59:55 Rubrik:
Lite bilder från dagen, det började bra med upptorkande å bra fäste, men övergick i regn..
Jag gav mig på en bromsrenovering vilket förhoppningsvis ska leda till en totalseger i cupen..
Tider minns jag inte riktigt Det enda jag tyvärr minns är att per passerade mig med två varv för att jag klantade mig på slutet av kvalet.
Det gör att han har startpositionen före mig i semifinalen..Hur långt ner denna grupp hamnade på listan kan vi berätta en annan gång...
Postat: 16 sep 2010 20:46:55 Rubrik:
Nu finns det så vitt jag vet inga regler för detta mästerskap du nämner i ditt inlägg per så att säga att du vann då det va dagens snabbaste tid som räknades är väl lite fel..
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet Du kan inte svara på inlägg i det här forumet Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet Du kan inte rösta i det här forumet Du kan bifoga filer i detta forum Du kan ladda ner filer i detta forum